Αποστολή & Παράδοση

Όλα τα προϊόντα αποστέλλονται με την υπηρεσία Business Express Post στον τόπο που μας έχετε υποδείξει κατά τη διάρκεια της παραγγελίας σας. Οι αποστολές πραγματοποιούνται καθημερινά, εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.

Τόποι Παράδοσης

Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα In Lav HandMade Creations (inlav.gr) παραδίδει τα προϊόντα του σε όλη την Ελλάδα

Κόστος Μεταφορικών

Για παραγγελίες άνω των 29€ τα μεταφορικά είναι ΔΩΡΕΑΝ.

Για παραγγελίες μικρότερες των 29€ το κόστος ανέρχεται σε 3.00€ για όλη την Ελλάδα για δέματα ≤250 γρ. 

*Για μεγαλύτερες αποστολές θα υπάρχει σχετική άμεση ενημέρωση εκ μέρους μας στα στοιχεία που μας έχετε δηλώσει κατά την παραγγελία σας. 

Χρόνος Παράδοσης

Εγγυημένη ταχύτατη επίδοση την επόμενη εργάσιμη ημέρα, σε όλες τις μεγάλες πόλεις της χώρας και 2-3 εργάσιμων ημερών για την Υπόλοιπη Ελλάδα.

Κατά την υποβολή της παραγγελίας, λαμβάνετε αυτόματα ένα e-mail που δείχνει τι ακριβώς έχεις παραγγείλει. Εσεις δε χρειάζεται να κάνετε τίποτε άλλο. Η παραγγελία σας έχει ήδη δρομολογηθεί και μπορείτε να βλέπετε την εξέλιξή της στη σελίδα Κατάσταση Παραγγελίας!

Δικαίωμα Επιστροφής

Ο καταναλωτής διαθέτει προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να υπαναχωρήσει από την εξ αποστάσεως σύμβαση χωρίς να αναφέρει τους λόγους και χωρίς καμία επιβάρυνση εκτός από το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών. Ο καταναλωτής επιστρέφει τα αγαθά χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ανακοίνωσε στον προμηθευτή την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση συμπληρώνοντας τη φόρμα υπαναχώρησης (διαθέσιμη εδώ) και στη κατάσταση στην οποία παρέλαβε το προϊόν. Ακολούθως η Εταιρία θα επιστρέψει στον χρήστη/επισκέπτη τα χρήματα που αντιστοιχούν στην αξία του προϊόντος κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας και συνεννοήσεως μαζί του, ενώ ο χρήστης/επισκέπτης θα είναι υποχρεωμένος όπως επιστρέψει αντιστοίχως το προϊόν. 

Οι επιστροφές γίνονται δεκτές ως ανωτέρω, μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην αρχική κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν κακοποιηθεί ή να έχει αλλοιωθεί η συσκευασία τους. Επίσης για την ορθότερη εφαρμογή της διαδικασίας και την επαλήθευση της αγοράς των επιστρεφόμενων προϊόντων, προτείνουμε τα επιστρεφόμενα προϊόντα να είναι συνοδευόμενα με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο. Σε προϊόντα που αναγράφεται στην περιγραφή ότι υπάρχει Εγγύηση Αντιπροσωπείας, τα επιστρεφόμενα προϊόντα θα πρέπει να ελεγχθούν από την αντίστοιχη αντιπροσωπεία. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί από την αντιπροσωπεία ότι το επιστρεφόμενο προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί, τότε δεν είναι δυνατή η εφαρμογή της διαδικασίας της υπαναχώρησης.

Πληροφορίες για την επίλυση διαφορών κατά το άρθρο 14 παρ. 1 του Κανονισμού για την Ηλεκτρονική Επίλυση Καταναλωτικών Διαφορών:

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δίνει στους καταναλωτές το δικαίωμα να επιλύουν τις ηλεκτρονικές διαφορές τους κατά το άρθρο 14 παρ. 1 του Κανονισμού για την Ηλεκτρονική Επίλυση Καταναλωτικών Διαφορών σε μία από τις πλατφόρμες της. Η πλατφόρμα (http://ec.europa.eu/consumers/odr) χρησιμεύει ως τόπος προσφυγής των καταναλωτών για εξωδικαστικό διακανονισμό διαφορών που προκύπτουν από ηλεκτρονικές αγορές και συμβάσεις παροχής υπηρεσιών.